Nu är vi på plats!

Välkomna till Bokmässan 2011. Allt är på plats och i skrivande stund håller Hertha Müller håller just nu invigningstal. Och framför allt… foxkolorna ligger i en skål framför mig på bordet. Fler och fler besökare börjar röra på sig och fler och fler hittar till Komediantenmontern. Kom du också, vi finns i monter E02:02. Under mässans samtliga dagar kommer vi att blogga friskt, missa inte det!

Välkomna!

Det här inlägget postades i Bokmässan 2011 och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu är vi på plats!

  1. zeljko skriver:

    Ruggigt snygg monter 🙂

  2. biblioanna skriver:

    Lyckades inte klämma in mer en snabbkik när jag var på mässan och det såg spännande ut trots att jag missade godiset – men jag har tålamod nog att kunna vänta till Komedianten öppnar – då kommer jag som ett skott! Kanske bjuds det på kola då också? 😉

Kommentera

